Uprava za trgovinu i unutarnje tržište

Slika /public/galerija/zakon_o_trgovini.jpg
Trgovina i unutarnje tržište

Uprava za trgovinu i unutarnje tržište provodi i međuresorno koordinira javne politike u nizu područja koja su važna za stvaranje temeljnog okvira kojime se uređuje funkcioniranje hrvatskog tržišta koje je dio unutarnjeg tržišta EU.

Stvoren je okvir za provedbu EU Strategije unutarnjeg tržišta odnosno slobodno tržište usluga i roba. Provodi se i EU Strategija digitalnog jedinstvenog tržišta kao okvir za digitalno gospodarstvo. Na jednom mjestu se provodi zaštita potrošača koja je bitna za povjerenje u kvalitetu unutarnjeg tržišta EU. Uređuje se jednostavni okvir za uslužne djelatnosti trgovine i posredovanja u prometu nekretnina, a izdaju se i dozvole za izvoz oružja.

Centar unutarnjeg tržišta EU objedinjava sve EU kontaktne točke i IT alate koji hrvatskim građanima, poduzetnicima i nadležnim tijelima pružaju informacije o lakšem pristupu europskom tržištu. Informacije o poslovanju, zapošljavanju, obrazovanju i kretanju na unutarnjem tržištu Europske unije dostupne su sve na jednom mjestu. Time se minimiziraju lutanja između različitih nadležnih tijela te osnažuje povjerenje hrvatskih građana i poduzetnika.