Ministar Horvat sudjelovao na 6. konferenciji o izvozu

  • Slika /public/documents/LIDER_izvoz (1).JPG
  • Slika
  • Slika
Izvoz kao pokretač gospodarskog rasta jedan je od stupova „4i“, o čemu i govorimo proteklih godinu dana, a što podrazumijeva rast industrije, investicija, inovacija i izvoza. U ovom trenutku, makroekonomski parametri u Hrvatskoj su uvelike poboljšani, javne financije konsolidirane, imamo suficit drugu godinu zaredom, a najveće i najznačajnije bonitetne kuće prepoznaju pozitivne ishode naših politika podižući kreditni rejting i ocjenu konkurentnosti“, rekao je danas ministar gospodarstva, poduzetništva i obrta Darko Horvat na otvaranju 6. konferencije o izvozu. Radi se o jednoj od najvažnijih godišnjih aktivnosti Liderova Kluba izvoznika, projekta pokrenutog prije pet godina da bi senzibilizirao javnost o potrebi snažna poticanja izvoza kao preduvjeta daljnjeg rasta gospodarstva i BDP-a.

Konferencija se održala pod geslom ‘Pametni znaju čemu služi izvoz’, kako bi se dodatno naglasilo da je upravo rast izvoza u protekle tri godine bio najvažniji čimbenik pomoću kojega je ostvaren rast BDP-a. „Imamo dobru bazu na kojoj počiva hrvatski izvoz. Naši poduzetnici već rade odlične proizvode, ali trebamo više novih tehnologija, proizvoda s visokom dodanom vrijednošću i usko specijaliziranih proizvoda i usluga“, istaknuo je ministar Horvat te naglasio kako Ministarstvo gospodarstva, poduzetništva i obrta osnažuje izvozni potencijal kroz nekoliko različitih modela. „Novčanim potporama iz nacionalnih sredstava kroz Zakon o poticanju ulaganja potičemo izvoznu sposobnost poduzetnika, pogotovo proizvodno-prerađivačkog sektora. Isto činimo i državnim potporama poslovnom sektoru za ulaganja u istraživanje i razvoj, a iako se europski fondovi ne mogu koristiti za selektivno subvencioniranje izvoznika, oni također pridonose jačanju izvoza“, objasnio je ministar.

Izvoz kao najbolji i najdugoročniji generator gospodarskog rasta

Program Konferencije bio je koncipiran tako da izvoznicima bude korisna u smislu ukazivanja na mogućnosti snažnijeg prodora na strana tržišta. „Napravili smo programski koncept kojim predstavljamo izvoznike s konkretnim problemima, rješenjima i uspješnim vlastitim primjerima. Drago nam je da se vide određeni pomaci i da se izvoz konačno počinje pokazivati kao neizostavni dio rezultata koje imamo. Čestitam svim izvoznicima na rezultatima koje su postigli. Oni i dalje pokazuju da je upravo izvoz najbolji i najdugoročniji generator rasta, bez obzira na to što u kratkom roku izgleda da je to osobna ili državna potrošnja. Želimo vam još bolje rezultate, kako onima koji su direktni izvoznici, tako i svima onima koji zapravo rade kao dobavljači za izvoznike i vide da je to najsigurniji dio posla“, rekao je tom prilikom i domaćin događanja, glavni urednik tjednika Lider Miodrag Šajatović.

Na konferenciji se okupio velik broj sudionika, među kojima su bili i predstavnici tvrtki koje su članice Liderovog Kluba izvoznika, a to su AD Plastik, Alarm Automatika, Applied Ceramics, Badel, Dalekovod, DHL International, DIV Grupa, Đuro Đaković Holding, Ericsson Nikola Tesla, HBOR, Hrvatsko kreditno osiguranje, HPB, Hrvatska kontrola zračne plovidbe, INA, JGL, Keramika modus, Kotka, Kraš, Međimurska županija, Podravka, Radin , Spider grupa, Šerif export-import, Šestan-Busch, Tehnix, Vetropack straža i ZŠEM.

Pisane vijesti